2011. június 26., vasárnap

Szakácskönyv... RECEPTGYŰJTEMÉNY !!! - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

FŐZZÜNK magabiztosan... LACI BÁCSI MODERN KONYHAMŰVÉSZETI ÉS VENDÉGVÁRÓ KALAUZA !
Receptgyűjtemény, konyhai technikák, fortélyok, gyakorlati tanácsok, tálalás, konyhai eljárások !
Ez egy 4 mappába lefűzött 39 könyvecskéből álló GYŰJTEMÉNY ! Minden egyes füzet vegyesen tartalmazza az előbbiekben felsoroltakat Egy kis könyv 22-25 lapból áll.
Megvannak a rendszerező lapok is, de én soha nem foglalkoztam vele. Minden héten megvettem, kicsomagoltam, lefűztem... és ennyi !
A 39-dik résznél abbahagytam a vásárlást !
Szerintem ez egy átfogó, nagyon alapos, sokoldalú konyhai segítség mindenkinek !
Egyben ezeket talán már lehetetlen megvenni, de most itt az alkalom... ne szalaszd el !!!
Kérdezz bátran, mindenre válaszolok!
KÉRLEK NÉZD MEG A TÖBBI TERMÉKEM IS... TALÁN MEGTETSZIK VALAMI !
POSTAKÖLTSÉGET SPÓROLHATSZ !



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-07-01 09:48
. Szakácskönyv... RECEPTGYŰJTEMÉNY !!! - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése